Bryne kunstforening

Du er her:
  • Aktuelt
  • Workshop med Solveig Landa og Anita Tjemsland laurdag 10.september
    Landa og Tjemsland demonstrerer trykkeprosessen, og gjer deg høve til å laga eigne trykk.
    Utstilling med Solveig Landa og Anita Tjemsland
    Laurdag 27. august 2016 kl 12:00 opnar Bryne kunstforening utstilling med Solveig Landa og Anita Tjemsland.
    Utstillinga står til 2. oktober 2016.
    Ope laurdager 12-16 og sundagar 13-17.
    Velkommen!

Solveig Landa og Anita Tjemsland har arbeidsplass på Atelierhuset i Stavanger og arbeider med grafikk og skulptur.
    Tidsbilete
    Utstilling med Geir Egil Bergjord
    Årsmøte
    Velkommen til årsmøtet 30. mars kl. 18.00.
    Etter årsmøtet vil Geir Egil Bergjord ha sjølvpresentasjon og omvisning i utstillinga.
    Utstilling med Geir Egil Bergjord
    Heidi Kennedy Skjerve
    Utstilling med Heidi Kennedy Skjerve

Heidi Kennedy Skjerve (f. 1954) er utdanna billetkunstnar frå Kunstakademiet i Trondheim og Kunst- og designhøgskulen i Bergen. Ho har hatt fleire separatutstillingar, blant anna i KODE, Kunstnerforbundet og Trondhjems Kunstforening. Skjerve har og delteke i mange gruppeutstillingar, og kunsten hennar er innkjøpt av dei fleste norske samtidskunstmusea. Tross brei erfaring deltok ho for fyrste gong på Høstutstillingen i 2014, og mottok då Norske Kunstforeninger & NorgesGruppens debutantpris for serien Plan.
    Børge Lund
    Lunch
    Børge Lund

Ny utstilling opnar i Bryne kunstforening 28. november kl 12.00
    Utstillinga står frå 28. November 2015 til 24. januar 2015
    Ope: Laurdagar kl. 12.00 – 16.00, sundagar kl. 13.00 – 17.00
    Bryne mølle, 3. etasje

Bryne kunstforening er stolt over å kunna presentera utstillinga Lunch med teikneserieskaparen Børge Lund. Utstillinga vil visa store arbeid på vegg, teikningar, skisser, digitale print av teikneseriestriper, silketrykk m.m.
    Elizabeth Croft
    “Gi oss i dag vår daglige kake” undersøkjer endringar i det norske samfunnet rundt vårt forhold til arbeid, industri og luksus. Me lever i oljealderen og Rogaland er ein region som er spesielt prega av konsekvensane av dette. Historisk sett har rogalendingar generelt, og jærbuar spesielt vore stolte over hardt fysisk arbeid. I dag jobbar me mindre fysisk og søtmat som for 40 år sidan var rein luksus, er i dag blitt kvardagsmat.
    Opning av utstilling og veggbasert kunst
    Bryne kunstforening ønskjer velkommen til opning av veggbasert kunst på Felleskjøpet sine veggar, og utstilling i kunstforeininga sine lokalar i Bryne Mølle i 3. etasje.
    Tanja Thorjussen
    Utstillingsopning i Bryne kunstforening med Tanja Thorjussen laurdag 18. april kl. 12.00
    Bryne kunstforening inviterer til opning av utstillinga Metamorfoser med Tanja Thorjussen.
    Det blir kunstnarsamtale mellom kunstnaren og kurator og kunstnar Jan Kjetil Bjørheim.

Ope: Laurdagar 12-16, sundager 13-17. Siste opnigsdag 24. mai.
    I SLOW MOTION
    INGEBORG KVAME (f. 1978) er biletkunstnar busett i Stavanger. Ho har ein Bachelor of Arts i maleri frå Robert Gordon University i Aberdeen, Skottland. Arbeida hennar er i
    samlinga til Stavanger Kunstmuseum, Haugesund Kunstforening og Royal Scottish Academy of Art & Architecture.
    Jim Darbu og Torgrim Torve
    13. desember opnar me utstilling med Jim Darbu og Torgrim Torve. Dei er begge utakseminert frå kunsthøskulen i Olso (2009). Darbu vil visa skulpturar i keramikk og Torve vil visa malerier.

Kunstnarane om eige arbeid:

Mitt virke som kunsthåndverker består hovedsakelig av å lage figurative tegneserie-baserte skulpturer i keramikk. Jeg har alltid vært opptatt av tegneserier og film og mine arbeider gjenspeiler også dette i tematikk og utrykk. Min arbeidsmetode er som regel intuitiv og mine skulpturer er ofte basert på
    vilkårlige blyant skisser eller små innfall og ideer jeg får i hverdagen. Jeg prøver alltid å underholde meg selv i utfordringen det ligger i å lage hver skulptur unik fremfor å gjenta det jeg kan fra før.
    -Jim Darbu

Jeg jobber i all hovedsak med skulptur, maleri og lydkunst med utgangspunkt i to ytterpunkter i den teoretiske sfæren. På den ene siden nevrologisk forskning på universelle reaksjonsmønstre på visuelle stimuli og på den andre siden esoteriske teorier om ritualmagi og kaosmagi. Disse samles i en prosess- og materialbasert tilnærming til kunstproduksjonen.
    -Torgrim Torve
    Sabina Jacobsson – Utanforskap
    Utstillinga Utanforskap av Sabina Jacobsson er ein videotriologi som handlar om det å føle seg utanfor. Bryne kunstforening inviterer til utstillingsopning med Sabina Jacobsson, og like etter opninga blir det ein kunstnarsamtale om utstillinga mellom kunstnaren og litteraturvitar Sigrun Hodne.

Velkomen til utstillingsopning 8. november!
    Jim Darbu og Torgrim Torve
    51 - 65 av 65 Artikler

[Liste]

Aktiviteter